dinosaurs roam the earth

dinosaurs roam the earth

czwartek, 6 października 2011

Ja, a love love.

Powiem Wam, że Budyń z Lachą podobno ostatnio strasznie się wieczorem śmiali (oni robią sobie wieczory wino-film , chyba co wieczór) tak mi powiedziała Mary, że ich słyszała jak siedzieli z Dumbo, chłopaaaaaaaaakiem Mary. Dumbo wysłał ostatnio Mary równanie do rozwiązania, w którym wychodziło w końcu I <3 U. Słodkie.

Jak moje życie uczuciowe?
A dziękuje, dobrze. Wyjątkowo dobrze, można powiedzieć - wczoraj usiadłam na poduszce, która śpiewa 'Love Me Tender' oraz opracowałam już w myślach scenariusz 'Ja i Słońce całujemy się na moście'. Wczoraj go opracowałam, kiedy położyłam się spać, ja studentka, przed 22 zamiast iść na jakąś szaloną imprezę z wejściówką do 21 (słownie dwudziestu jeden) klubów.Jestem też pełna uczuć z filmiku, w którym gościu oświadcza się tańcząc do 'Marry Me', także nic mi nie brakuje.

1 komentarz:

  1. Także widziałem wspomniany filmik. Ten facet zrobił fantastyczną rzecz dla swojej dziewczyny. Muszę tobie powiedzieć żeś przebiegła, taki plan, fiu fiu. Ale każdy wie, że najlepsze pomysły nachodzą człowieka wieczorem.

    OdpowiedzUsuń